Uykusuzanne_- Yapraksarmam çiçeğim konsantre çamaşır yumuşatıcı orkide ferahlığı müthiş kokusu var ve cıkmıyor kalıcı kokusu ben cok sevdim
Bebeklerm Yapraksarmam canım ben omo kullanıyorum bazende persil yumoş hepsini denedim en iyisi bingonun konsantre mor olanı mis gibi kokuyor yorganları yıkayıp kaldırıyorum kışın açınca hala yeni yıkanmış gibi kokuyor
Balbocegi Yapraksarmam deterjan olarak değil de yumuşatıcı olarak tavsiye verebilirim. File marketin kendi ürünü olan actiaoft sensevite (beyaz), şahane 👌
bjkesra1903 Yapraksarmam BİM’in yeni çıkan bulut marka yumuşatıcısı siyah pembe olanı şok oldum kokusu o kadar güzel ve kalıcı ki hiç beklemiyordum 😂 denemelisiniz 🌿🙏🏻
bjkesra1903 Yapraksarmam yumoş pembe çok çabuk sıkıyor ve kokusu bir zaman sonra çok kötü geliyor bende de aynı şey oldu
Defneligunlerrr Yapraksarmam deterjan olarak persil kullanıyorum ama pek kokmuyor. Ama bingonun bebeğimin kokusu yazan Yumuşatıcı sı harika. Miss gibi korkutuyor çamaşırları ve evi
Elifdurumm Yapraksarmam bingo mor olanı kullanıyorum bende kokusu yumuşatıcı olmasa da güzel ama benim bulunduğum yerde sular çok sert olduğundan çamaşırlar cok sert geliyor o yuzden vernel pembe gül yumuşatıcı da kullanıyorum
fistikcisahap Yapraksarmam valla ben çok memnunum…çamaşırımı taş gibi yapmıyor ki bazen yumuşatıcı bile kullanmadığım oluyor tavsiye ederim. Kokusu da hoş kalıcı giyene kadar
Yapraksarmam bjkesra1903 kırmızı sıvı deterjan keratinli. Yıpranmış giysiler için çünkü makinem resmen solunum cihazına bağlı 🙃
ebz09 ilknurgoksu leke cikarmada sıkıntı yasiyosun dimi sende Bende kulllaniyorum da perosa gectim simdi lekeli cikiyodu camasirlar 🤦
ilknurgoksu ebz09 yok 😂🙈herkes de aynı yorumu duyuyorum ama bende tertemiz oluyor uzun programda yıkıyorum ondan veya günlük mecbur kıyafet değiştiriyoruz çok kir oluşmuyor o yüzden de olabilir 🤷🏻♀️
ebz09 ilknurgoksu ya inan hergun gunde kackez makine calisiyo sadece cocuk icin bile kakali kiyafet yiyecek lekesi cikmiyo onun disinda sadece ona boron kullaniyodum amaartik evde var yinede biraktim lekelilekeli giydirmek hos olmuyo😂🤦