Kızlar bebeğim 6 +12 aylık. İki gündür hiç ek gıda almıyor zaten aman aman vermiyordum iyice uzaklaşmasın diye. Günde bir defa meyve püresi bir defa çorba. Ama iki üç gündür hiç bişey almıyor. Şu bile içmiyor 😔 anne sütü var ama uzun süreli tokluk hissi vermediği için hemen acıkıyor sararıyor. 😔 nolur yardım edin akıl verin. Endişe ediyorum Artık. 😔🙏🏻😔