Merhabalar. Hanımlar 15 aylık oglum var ogluma hamile kalırken ustune regl gordum 3 gun. daha sonra belirtiler uzerine kan verip ogrendim 3 haftalikti. normalde bu ay 22si adet olmam gerekti 5 gün erken oldum ve normalden cok farklı oldum farkedebiliyorum. buda 3 gun surdu bugun 3. Gunum 2 damla anca gelmistir kanamam. anlayacagniz kesildi sizce bu gebelik belirtisimidir belirtimde yok ama test ne zaman yapmaliyim öbür ayki regl tarihimi bekleyemem kan pihtilasmam var gebeliklerimi erken ogrenip igneye baslamam gerekiyor ben napmaliyim kizlar varmidir sizce testte ne zaman cikar cok supheliyim kafam karisik suan