zaynebimmm kizlar evde nasil tartiosunuz bebekleri ben once tartida kendim tartikiom sonra bebegi kucagima aliyorum ama ne kadar dogru cikiyor acaba
Nursma zaynebimmm bende önce kendim tartılıyorum sonra kızımla birlikte doktorumuzunki ile aynı çıkıyor kızımın kilosu ☺️
idil1990 zaynebimmm ben kendim cikiyorum tartiya sonra bebegimi veriyor esim ordan buluyoruz ayni gun saglik ocagina gidip teyit ettun benim ki 100 gram fazla tartiyor her seferinde 😂
Sinif177 zaynebimmm el kantarı aldım. Bebeğin ilk önce pusetini tarttım sonra pusete oturtup tartıyorum. Doğru sonuç veriyor. Ertesi gün sağlık ocağına gittiğimde de ebe aynı sonucu bulmuştu.