Elaa4050_ Offff doğum yaptım ve 8 ay sonra Adet oldum geçen ayın 4. De bu ay olamıyorum gerçekten aşırı sinir şişkinlik yapıyor 4 tane test yaptım emin olmak için ama hamile de değilim var mı benim gibi düzensiz olan karılar 😂🤦♀️
Gulseni Elaa4050_ ben bebeğim 11 aylıkken oldun geçen ayın 18 inde bu ay gün geçti hala olmadım şişkinlik yok ama bende
balcicegin_annesi Elaa4050_ 1 yıla kadar hep düzensizmiş bende 4 ay olacak hala olmadım diğerinde 2 aydan sonra olmaya başladım ama bunda uzun sürdü hamile kalmak istemiyorum derim şimdi korkusuna kesin kalırsam ölürüm allahım olmayanlara versin diyorum adet günü beklemek de aşırı zor bir olaymış 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Elaa4050_ balcicegin_annesi kesinlikle ya hiç sorma insan muallakta kalıyor 4 tane test yaptım korkudan 🙄