Kezbansayc Ağlatmadan yaptım 4 aylık filandı. 6 aylıkken diş serüveni başladı 7-10 gün arayla bazen 15. Ne eğitim ne uyku ne rutin bir şey kalmadı.Yaşında da azılar başlayınca hepten saldım.
şuan 21 aylık, ne sallıyorum ne bir şey.Tüm gün sabah uyanıp akşam uyuyuncaya kadar o koltuk senin bu sandalye benim koşturup durmadığından, zaten öğlen 2-3 gibi ve akşam 10 bazen 11 e doğru, yorgunluktan kayıp gidiyor.
şimdi 2. Yolda, ilki tecrübe oldu hiç kasmıcam.Uyumuyo diye ağlıyordum ya deli gibi 😂