Sinem1659 Merhabalar bebeğim 14günlük karnı hep şiş nedeni nedir aynısı olan varmı hamileliğimde ultrasonda doktor da demişti karnı şiş diye. Gazı yok Gazı olsa çok ağlardı
MiraysMutti Sinem1659 10 gunlukken doktora karnin sis diye goturmustum doktor gazi var demisti, 4 ayligiz hala gazimiz var ve belirli saatler disinda aglamiyoruz.Sizinki de belki oyledir
MiraysMutti Sinem1659 ilk zamanlarda ki gibi degil ama gazimiz devam ediyor. Hatta doktorumuz bazi bebeklerin karinlari kurbaga gibi cok sis durabilir sıkıntı yapilacak.bi durum degil dedi.
Sinem1659 Melikeaknnn çok yapıyor kakasını gazını da çıkarıyor ama bende anlamadım hamileyken de doktor demişti bebeğin karnı şiş diye
Mora bizim doktor genel muaynede gördü dedi bi ultrason istiyelim bişey çıkmadı kaka gaz birikince oluyormuş bizim öyle oldu yani,ultrasonla içimiz rahatlamıştı