balcicegin_annesi 4 yıl oldu dokunmatik ekran olanından aldım öyle söyleyeyim buzluk ayarı eco 18 derece de alt kısmı da 4 derece de ama sanki buzluk kısmına birşey koyunca hafif buzlanma oluyor tane tane baktım ağzı da açık değil hava da almıyor yiyeceklerin ettafında öyle var taş gibi eskiden daha güzeldi sanki yoksa yaz ayarı farklı mı olmalı siz kaça kaç ayarda bırakıyorsunuz ve dolabım şundan sanırsam tipi içi aynı yardımcı olur musunuz garantisi de bitti servis de bakmıyor burdakiler 🤷♀️ https://www.arcelik.com.tr/no-frost-buzdolabi/570505-ei-buzdolabi?gclid=EAIaIQobChMI5Nzb-dDe6gIVh6ztCh1uEwWlEAQYDyABEgK84fD_BwE
Funda88 balcicegin_annesi Arcelik musteri hizmetleri yardimci oluyor telefonda da yonlendiriyorlar. Garantisi olmasi sart degil diye biliyorum. Aradiniz mi?
balcicegin_annesi Funda88 hiç bilmiyordum oradan da yönlendirdiklerini Arar sorarım öyleyse çok teşekkür ederim