AsilZeynepp MiraysMutti aptamilden hiç memnun kalmadım çok gaz yapıyor 1 aylıkken mama içiyordu kızım, bebelac aldım o gaz yapmadı 500 gr almistimsutum geldi öyle olunca pek kullanamadık bozuldu atmak zorunda kalduk
MiraysMutti Actigimiz icin ldigimiz mamalari bitirmeden tarihi gectiginden dolayi atmak zorunda kaliyoruz. Sma kullandim 2 kere cok fazla kullanamiyoruz. O yuzden gramı benim icin onemli
Miraykiz58 MiraysMutti aptamil bazı bebeklerde kabızlık yapmış ama biz bir iki kere yaşadık o kadar. Bebelacta sorun yoktu. Hipp de denedim en iyisi oydu
Miraykiz58 MiraysMutti aptamil bazı bebeklerde kabızlık yapmış ama biz bir iki kere yaşadık o kadar. Bebelacta sorun yoktu. Hipp de denedim en iyisi oydu
Alp1 MiraysMutti aptamil bizde aşırı gaz yaptı gazman gibi gezdik oğluşumla bırakınca rahatladı sma kullandım çok memnundm canım😊
MiraysMutti AsilZeynepp ben de 2 oldu atmak zorubda kaliyorum,o yuzden az miktarda olan mamalara yoneldim
MiraysMutti Deletedmom347 benim kizim da anne sutuyle besleniyor ama disariya ciktigimizda mama veriyorum cunku sagdigimda onu doyuracak kadar sutum çıkmıyor