Ben bimden alıp mayaliyorum maya olmadığı zaman hiçte birşey olmuyor hazır yoğurt hiç yemeyiz hep kendim mayalarım. Yalniz mayalarken yoğurdu koyup karıştırınca yarim avuç da toz şeker koyun biraz da öyle karıştırın hem daha kötü oluyor hem beyaz düşüyor 😊