Rukiye20 Hayır alakası yok.Kaynananın onun bunun dediğine bakma.
21 aydır emziriyorum,ilk 3-5 gün akma oldu sonra olmadı.Zaten ortalama en geç 2-3 aylıkken memeler terbiye oluyor,akma varsa da kesiliyor.
Meme ucundan bazı kadınlarda süt akıyor diğerini emzirirken.Bu sütün azlığı çokluğu ile alakalı değil.Fizyolojik olarak memenin süt kanallarının yapısıyla alakalı.
Memeden sütün akması/akmaması,fışkırması/fışkırmaması,memelerin taş gibi sert olması/olmaması, sütünle balkonları yıkayabilmen/yıkayamaman vs… bu manyakça şeyler sütünün azlığı çokluğu ölçemez,ölçüt kıstası değildir.
Bebeğinin aylık kilo alımı ilk 3 ay 500-1000 gr arasındaysa, günlük 5 tane yaklaşık 250gr yani 1 paket margarin kadar çişli bez alıyorsan, gak guk istedikçe emziriyorsan, ilk doğumda verdiği fizyolojik doğum ödemi kilosunu -> doğumdan 7-10 gün sonra geri almışsa; SÜTÜN YETİYORDUR VARDIR EMZİR GİTSİN