Zehraebarr Kizim 6 aylik emzirmiyorum sutum olmadigi icin aptamil mama veriyorum tabi yaninda ek gidaya da basladim ama kizim kilo almiyor fazla bi ara bebelac gectim onda daha da zayifladi sanki sizce hangi mamayi vermeliyim nasil kilo aldirabilirim
RabiAsya Zehraebarr Sma Optipro kullanıyorum memnunum. Bir ara bebeğimde kilo almayıp üstüne vermişti bu mamayla toparladık şükür 🌿
Elifaydn Bizde sma optipro kullanıyoruz , her bebekte farklı olur tabi ama bize iyi geldi gaz da yapmıyor güzel kilo aldırıyor