dygcm bende aparat alacaktım. Ama son anda fikir değiştirip tencere aldım karacadan. Kendi mutfağımda da eksik gördüğüm için tencereden yana kullandım hakkımı. İlk başta süzgeçle de yapabileceğimi söylemişlerdi ama kapak tam kapanmadığı için olmuyor diri kalıyor. Tencere ile şipşak hazır.