handankoc Bende wee 'nin aldım ama memnun kalmadım ya ben beceremedim yada sütüm az di çok zor doluyo biberon yarim saatte minnacık geliyo onuda kızım saniyede içiyo ilk zamanlar göğüs ucum yoktu onun için kullandım azıcık sagip uç yapıp kızıma meme veriyodum şimdi 6 aylık oldu kullanmıyorum ama