GirayinAslisi Bugsebaz genelde emince uyuyorlar zaten yeni doğdukları içn ben bi yöntem uygulamamistim ayrıca boynunu benim icinde koklar misin saglicakla büyüsün insallahh
Happygirl8 Bugsebaz çoğunlukla emerken uyuyo ama yerine koyarken uyanıyor 😥 sonra sallayarak uyuyor bazen çok uğraştırıyo 😶
mer_mer Bugsebaz 20 günlük bebeğim kendi kendine uyuyor ya memede uyumuş oluyor ya gazını alırken omzumda uyumuş oluyor hep uyuyor zaten bazen uyandığında beşikteyken çok hafif sallıyorum geri uyuyor
Happygirl8 Sevda28111 ay ben o yorumu 1 yıl önce yapmışım 😲 şimdi 18 aylık oldu bebeğim 🙆♀️😄 size de kolaylıklar diliyorum ☺️