Rzlgln Hanımlar yürürlüğe girdi mi acaba bilen var mı alan var mı İETT sayfasına baktım ama öyle bir yazı başlık yok
Yoan Rzlgln yürürlüğe girdi bende çıkardım kart İstanbul kartın sitesinden başvuru yapıp vesikalık fotoğraf yüklemek yeterli mesaj geliyor çıkınca gidip alıyorsunuz
SerapBayram Bi adet resim kimliğiniz birde 10 tl ücret istiyorlar eşinizde alabiliyor siz işiniz olupta gidemezseniz haberiniz olsun ☺️
miraninannesi18 SerapBayram bn basvurdum netten gelip teslim alablrsiniz die msj geldi henuz gidemedim . Esim gitse verirler mi eminmisnz ☺️🙏🏼
Bulutbey Bksl https://www.istanbulkart.istanbul/anne-kart Bu siteye girin sol tarafta sarı bölümden “kartlarım” seçeneği var oradan “Anne kartı” seçeneği ve yönlendirmeler takip edersiniz.
Zeynepazram BuseveMinigi istanbulda mı ikamet ediyosunuz medeni durum evli mi cocuk 4 yas ve altı mı turk musunuz bunların hepsi evet ve kart cıkmıyorsa ikamet dusmustur nufustan ikamet kaydınıza bakın benım öyle oldu
miracinnannesii Zeynepazram ya ben üye olamıyorum herseyi dgru yaptıgım halde sfre yanlş dyor sinir oldum 🤦🏻♀️
miraninannesi18 SerapBayram kendi kimligimi ve fotografimi yollaycm birde bebegiminkini yolliyayim mi
Bulutbey Rzlgln kart numarası girmeyin sol tarafta sarı bir kısım var oradan kartlarım diye bir seçenek olması lazım ona tıklayın.