Merhaba,
Bebeğim 27 günlük. Bir kac gündür yeşil kaka yapıyor. Internetten araştırdım üşütmüş olabilir yazıyor. Bazi sayfalardada fazla beslenmeden diyor. Kafam karıştı. Bebeğimin normalde huysuzluğu yoktu ama sadece dün cok huysuzdu gaz sancısı var gibiydi. Kötü birşey mi yeşil kaka yapması ?