Oğlum ameliyat oldu yumurtalıkları karnındaydı . Dün usg çektirdik. Yumurtalıklar kesede değildi. Evet Bi şişlik var ama olması gereken yerde değil . Doktor tekrar bakarız dedi ama içim içimi yiyor. Ameliyat olanlar varsa hemen keseye indi mi yoksa zamanla iner mi