Kızlar 6 aylık bebeğime sabah yumurta sarısı vermiştim 4 5 kez kustu hastaneye götürdük doktor bakmadı acile götürün dedi ama orda da çocuk doktoru yok serum vuracaklardı güvenemedim istemedim🥺 yumurtadan olabilir mi ya da üşütmüş müdür? Nane falan Kaynatıp verilir mi bilgisi olan var mı ilk defa başıma geldi