Valiva Tugba22 başka bir doktorla tekrar görüşün eğer süt alerjisi olduğunu düşünüyorsanız süt ve ürünleirni kesin gözlemleyin süt yoğur oeynir tereyağ krema ve paketli gıdaların çoğu yasak içerisinde süt ürünü var
Kelimelerkifayetsiz Asumann prospektüsünde 6 ay üzeri yazınca çekindik kullanmaya. Ama yüzü o kadar kurudu ki elleri sürekli yüzünde kaşınıyor sanırım . Biz de 2,5 aylığız kullanmaya başladım mecburen
Asumann Glin89 hippy bir ayadan fazla kullandık gayet güzel bir mama korkmayın bizimki süt alerjisi oldugundan çıktı sizde alejik durum yoksa mama güzel kilo aldırıyor
Asumann Funda86 Bilmiyorum doktorumuz verdi çoçugumdaki kızarıklıklar mamadan sonra geçti daha önceki mamayı verdgimde aşiri dercede kabarıyordu çoçuk
Asumann Funda86 doğrudur ama bilmiyorum doktor niye verdi tekrar kabarırmı acba korkmaya başldım şimdi
Sedanuraydnata [bilinmeyen] instagram hesabınız ne benim bebeğim daha 2 ay 11 günlük ama süt alerjimiz var bilgilerinizden bizde faydalanalım ek gıda tarifi paylaşıyor musunuz
HacerMelihAkif [bilinmeyen] çok teşekkür ederim bende götüreyim çoklu alerjimiz var en azından gözetim altında olur muayenesi ne kadar
Humakusum [bilinmeyen] canım bizimde süt alerjimiz var 2 haftlik tüm süt ürünlerini kestim suan sadece d vitamini kullanıyorum bebeğime ocean onun zararı olur mu 1 haftadır diyetteyim ama kakası suluydu düzeldi ama hala sümüksü ne zaman düzelir acaba bilgin varmi bi hafta sonra kontrol var kilo alamamış 49 günlüğüz biz daha 1 ayda 200 gr almış 😢
Bahar_ [bilinmeyen] merhaba benmde bebegm 1 aylık ve bi doktor süt alerjisi olablr dedi yüzünde boynunda ve kafasında kırmızı alerjiler var ve süt alerjisinin de tüm belirtileri var alerji doktoruna götrdm ve süt alerjisi degl dedi gaita fln hicbi test yapmadı yeni doğan sefalik püstülozu dedi yüzündekilere kafasında da oldgu icin o alerjiler zaten süt alerjisinde kafasında olmayacagnı söyledi 2 ay icinde kendiliginden gececek dedi ama ben hic emin olamıyorum bebegnzde bu seklde kırmızı alerjiler varmıydı sizinde kafasında
Bahar_ [bilinmeyen] kusması fazla bebegimin ishal şeklinde kakası ve gün icinde 8 9 kez yapıyor gaz sancıları var cok ıkınıyor ve uyrken de hep bi hızursuzluk var ıhlıyor devamlı emdikten snra yüzündeki kırmızılar fosur fosur kabarıyor dedm terledigi icin oluyordr dedi ben bi 10 gün süt ürünleri diyeti yapmstm azalmstı cikolata yedm tekrr oldu dedm tesadf olmustr dedi bana güven kesnlikle besn alerjisi degl dedi süt alerjisinde yüzündeki alerjiler nasıl oluyor benm bebegmin yüzündeki alerjiler gün icinde bazen rengi soluyor kızarıklık azalıyor bazen tekrr kıpkırmızı oluyor
leylaa [bilinmeyen] Sadece süt ürünleri mi tüketmiyorsunuz benım doktorum nerdeyse tüm proteinleri kesti. Kırmızı et tavuk balık ve tüm baklıyatlar yasak. Sadece nohut serbest bana bu kadarı cok fazla gelıyor.
Humakusum [bilinmeyen] inşallah geçer İnsan ister istemez üzülüyor size doktor başka neler önerdi bilgilerinizi paylaşırsanız çol sevinirim birde bizimki 40 günlük testte çıkarmı acaba alerji olduğu bilginiz var mı 😊
Cekuli Esinkrglle normal mamalarda çok yüksek oranda inek sütü proteini var eğer alerjisi olsa çıldırırdı çocuk benim oğluma normal mama verdiğimizde 12 saat ağlıyordu yavrum yüzü yara içindeydi ve yorgun düşüp 2 dk uyusa çığlık atarak ağlayıp uyanıyordu sancıdan
Nuryalcndag [bilinmeyen] banada atabilirmisiniz aynı şikayetler bende de var ama bir doktora sordum öpülmekten dedi diğeri anneden geçen hormondan dedi ama tam olarak alerjide nasıl oluyo bilmek istiyorum, atabilmeniz mümkün mü acaba?