Kusannesi yalnız ilerde soyyle bir problem oluyor, kaşıkla yemeyi reddediyorlar, yani ben yaşadım bunu, size tavsiyem her öğünü eline vermeyin, bazı ogunlerini siz kaşıkla yedirin, yoksa ilerleyen zamanlarda yoğurt çorba ve diğer sulu yemekleri yedirmekte zorlanabilirsiniz benim gibi