Meftunbade ben oldukça gerek olduğuna inanıyorum eğer araştırırsanız rota hastalığı aşı yapılmadığı takdirde ciddi bir şekilde ağır geçen ve hastanelerde kalmanıza neden olabilecek hatta ölümle sonuçlanabilen bir hastalık ancak aşı grip gibi hafif atlatılmasına sebep oluyor atlanılmaması gereken bir aşı Türkiye’de iki yaş altı bebek ölümlerinin çoğu rota ve menenjit hastalığıdır maddi imkanınız elveriyorsa atlamayın derim benim öz amcam sekiz aylıkken rota hastalığı yüzünden öldü etrafınızda yaşayan olmayabilir ama başınıza gelip gelmeyeceğini bilemezsiniz Allah korusun 🙏🏻