Kızlar bebeğim 28 günlük.. evde bir kedimiz var yeni sahiplendik ve çok küçük.. aşıları küçük olduğu için başlamadı henüz.. o yüzden bebeğimle bir araya getirmiyorum ikiside fazlasıyla ufaklar 😅 aşıları yapılmaya başlayınca bebeğimle tanıştırayım istiyorum ama bebeğimin kedi alerjisi var mı yok mu bilmiyorum.. doktora sordum 1 yaşından önce alerjik testi kesin sonuç vermez diye yapmadı.. nasıl anlayabilirim alerjisi olup olmadığını?
Bir de ilk çocuğum ve ilk kedim olduğu için ikisi konusunda da tecrübesizim.. tecrübeli olanlar nelere dikkat etmem gerekiyor yanıtlayabilirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim ☺️🌷