Kizlar size bir sorum olacak benim bebeğim 3 buçuk aylık 3 ayına bir hafta var iken kontrole gittim 6 kilo 100 Gr bana fazla geldi mama veriyorum sadece ve şuan iki saatte bir 100 vermeye çalışıyorum ama ağlıyor hatta bagzen 120 verdiğimde bile ağlıyor zaten 100 verdiğim zaman iki saati tam doldurmadan tekrar acikiyor mama olarak Bebelac kullanıyorum ne yapacağımı nekadar vermem gerektiğini bilmiyorum rica etsem beni bilgilendirirseniz 💞