Arkadaşlar yarın oğlum 9 aylık oluyor doktorumuz önerdi menenjit aşısını ilk doz 9.ayda yapılıyormuş yapılmadığı zamanlar farklı zamanlarda tek doz şeklindede uygulanıyormuş ama kafam karışık yaptırıp yaptırmamak ilgili bilgisi olan veya yaptıran annelerimiz fikirlerinizi bekliyorum. Bir de yan etkisi çok diye duydum o b grubu olanmış bexero galiba onu zaten 2 yaşından önce yapmuyormuş doktorumuz yan etkisi fazla olduğundan. Menenjit kötü bir hastalık ama bilemedim aşısını açıkçası değerlendiremedim.şimdiden tşk ederim