Şahsen 6.ay eşim ile beraber kendinizi hazırladık kitaplar okuduk yazılar postlar hepsini ezber ettik tam 21gün yatır kaldır yöntemi ile eğitime başladık sonuç başarısız kızım kesinlikle uyum sağlamdı her gece ağladı ne yaptıysak olmadı şimdi 8 aylık kendi haline bıraktık istediği zaman yatıyor istediği zaman kalkıyor bu durum bizi çok üzüyor çok yoruluyoruz ama yapacak bir şey de yok