Ayrıca burda her kafadan bir ses çıkar. Kimisinde molfix sızdırmıştır kimisinde prima. Veya pişik kimisinde sleepy yapmıştır kimisinde başka bez. Yani deneyerek anlayabilirsiniz artık ama ben molfix e lanet ettim yani net. Her gün kakalı zıbın atıyorum kirli sepetine. Sırtından yukarı bırakıyor. Bize yaramadı kesinlikle. Bir daha doğurursam eve molfix sokmayı düşünmüyorum şahsen