Kutay07 Arkadaşlar 2 ay 20 günlükken rota aşısı yaptırılır mı 3. Ay da yapıldığı için 3 e girmeyi beklemek gerekir mi
abilgili Kutay07 6.haftadan itibaren yaptırılabilir, zaten ilk dozun 15.haftadan önce yapılmış olması gerekiyor. Biz de tam 2 ay 20 günlükken yaptırdık, hatta o gün menenjit aşılarını da oldu onunla birlikte.
Kutay07 abilgili bazı rota aşıları 3 doz bazısı 2 dozmuş ya biz 2 doz olanı yaptırcaz sizde mi öyle yaptırdınız 🙏 3 ve 5. Ay olanı
abilgili Kutay07 markaya göre değişiyor, bizim doktorumuz 3 doz olanı yapmıştı, rotateq, bir de rotarix var o 2 doz.