Evlatkokusu234 Merak ettım bızım buyukler dıyor ver bişi olmaz falan calısan bırıyım alternatıf olarak ne yapıyosunuz muhallebı zaten yapıyorum ama arı mama versemmı kararsız kaldım
rkykrt Evlatkokusu234 ben renk olsun diye arada veriyorum seçenek oluyor ona da. Doktoruma da sordum alternatif mama olarak vereyim ni diye. Sabahtan akşama kadar bi tek ondan verirsen verme ama akşamları veya günde bir kez tatlı niyetine vermenden bir şey olmaz dedi. Tek tip mamayla besleneceğine hem ek gıda hem arada farklı tatlar güzel olur bence ya.
ikizerkekannesi Evlatkokusu234 kaşık mamasıverdim ben 1-2 kere sabah yulaf unu yerine onu koydum içine yumurta sarısı ceviz pekmez meyve koydum sevdiler baya yeni vermeye başlamıştım bundan sonra verrim diye düşünüyorum haftada 2-3 gün
seymaaras rkykrt Bende sadece akşamları veriyorum günde 1 kere. Çok seviyor onu. Hemde kilo almasına çok yardımı dokundu bize.
rkykrt Evlatkokusu234 aynen ara öğün, herhangi bir ek gıda gibi düşün. Yoğurdunu meyvesini yesin örneğin bir öğün de onu yesin sonra: ana gıda olarak olmazmış ana yani akşama kafar günde üç kere onla besleme dedi.
seymaaras Evlatkokusu234 Oğlum 9 aylık. Şu anda zaten ana öğün anne sütü. Ara öğün olarak veriyorum. Ben sürekli emziriyorum çünkü.