Kullandım bi faydasını görmedim, diğer kullandıklarımın da pek bi faydası olmadı gaz çıkarıyordu ama yine de huzursuz ve bi ikinma hali oluyordu. Kimyonu tavsiye ederim , ondan başka etkili birsey görmedim kızımı çok rahatlatıyordu ayrıca bende yemeklerime koyuyordum çok faydasını gördüm