Ikimelekannesi_zz hayırlı güzel ve sağlıklı ömürleri olsun ikisininde🌸😊
Ben sezeryan oldum, sütüm yetmedi. tek bebek doğurmama rağmen mama başladıysak sen hiç kafana takma. Zamanla sütün artar. Zaten yetmezse mamaya devam. Sütün Artarsa ve kilo alımları da iyi olursa doktor kontrolünde kesersiniz mamayı. kakasının rengide zamanla açık sarıya dönecek. İçinde susam tanesi gibi şeyler olacak hepsi normal. Yeşil olması da senin yediklerinden kaynaklanır korkmana gerek yok😊🌸