Ebrareylulll Ben gaz sorunu bitene kadar düzenli verdim.Yani şöyle anlarsınız ıkınmaları geçtiğinde kendini sıkmıyorsa kolayca yapıyorsa o zaman bırakırsınız.Ben ilk ay kullandım 6saatte bir alarm kurup verdim düzenli 8damla şeklinde 2-3 hafta sonra azalttım,baktım ki çıkarıyor bir süre kestim.Ikınmaları tamamen bitince de tekrar vermedim.Çünkü öyle 1-2 kullanımda hemen etki etmiyor düzenli kullanmak lazım.Kızımda bu şekilde işe yaradı