Arkadaşlar Oğlum 4 aylık oldu doğduğundan beri reflüsü bulunduğundan beşikte bir kere bile yatmadı, çok dağınık yatıyor ,malum reflü yatağıda eğimli beşikte kafasını ahşaba vurup aşağı kayıyordu. Eğer isteyen olursa Beşik yatağı ve cibinliği dahil 250₺ ye veriyorum. İstanbuldayız