Kızlar 8aylık ikiz bebeklerim var onları öğrenmeden önce ovülasyon testi yaptığım da pozitif çıkmıştı sonra gebelik testi yapmştım pozitifti tesadüfmydü bilmiyorum. Şimdi ise 3gün adetim geciktii 4-5gün önce test yapmştım negatifti. Bugün ovülasyon çift çizgi ama yumurtlama zamanım değil. Yani ovülasyon ile gebeliğin alakası varmıdr?