Epty Merhaba hanımlar 13 aylık kızım üst yan dişi kızarmıştı dün gece çığlık atarak ağladı uykuya geçemedi bir türlü sabahta dişi morarmış yaşayan oldu mu acaba geçici bir durum mu çok acı verici midir doktora gitmek gerekir mi