Irem22 Merhaba anneler kızım 9 ay 21 günlük cıldırmak üzereyim bir bebek sürekli ağlar mı ya normal de böyle bir bebek değil. Sürekli ağlıyor sürekli mız mız yemek yemiyor oyuncaklarıyla oynamıyor yapışık ikiz gibi dolaşıyoruz memnun edemiyorum bu aylarda mı böyle yoksa bizimkine birşey mi oldu sizinkiler ne durumda ?
sevmeh Irem22 9 ay 22 günlüğüz valla bu aralar biz de aynıyız hemen uyuyan akıllı uslu oğlum resmen zorla uyuyor ağlayarak kalkıyor, yemek de zorla veriyorum yiyor ama yine Allahtan ama hiç memnun değil bir şeyden oturtmak mümkün değil. Dişlerimiz çıktı daha da çıkıyor sanırım bundan dolayı bekliyorum sabırla 🙏
2lokummannesiii Irem22 benim oğlum 9 aydan sonra huy değiştirdi her gün öyleyiz. Sizin dişten olabilir.
Nur123__ Irem22 9 ay 25 günlük valla nazar değmesin de 2 gündür iyi yoksa inan hiç durağı yoktu. 3 aylık bebek gibi hareketler yapıyordu 😄😄😄sürekli mız mız ne yapsam gönlü olmıyordu😢🤭ayyy aklıma geldi yine darlandım
Irem22 sevmeh bizim dişlerimiz çıktı dedim tamam rahata ericez şimdide huy değişti sanırım herkesde durum böyle sabırla geçmesini bekleyeceğiz galiba
Irem22 2lokummannesiii Dişlerimizi çıkardık. Rabbim yardımcımız olsun gerçekten uykusuzluk yorgunluk zor oluyor
Irem22 Nur123__ aman aman dur nazar değmesin. Darısı bizim başımıza sabırla düzelmesini bekliyorum inş inş
bisadekahve Irem22 aynıı valla . Odadan dışarı adım bile atamıyorum basıyor çığlığı. Gece sürekli uyanmalar gündüz uykuya direnmeler uyumamalar oyy oyyy
Atikeemre14 Irem22 aynı benım kızımı tarıf attın bızde cok rahattık 7 8 ayında ama 9 aya gırdıkce dahada degıstı huyları ıs yapamıyorum ızın vermıyor sureklı kucak dıyor ama bu aylarda bebekler annelerını tanırmıs galıba arık bundan kaynaklı bıraz sabır belkı dıs cıkarıyordur belkıde baska sıkıntısı vardır sabret annesı onunda zamana ıhtacı var gececk bu gunlerde
Irem22 Atikeemre14 Evet bu aylarda böylemiş okudukca şuan cok normal olduğunu görüyorum inş biran önce atlatırız çünkü cok zor sabır kalmıyor yorgunluk cabası
seymaaras Irem22 Bizim de aynı. Kucağımdan inmek istemiyor. Her şeye mızırdanıyor. Sanırım bu aylar böyle 😇
Happiness87 Irem22 herkesin aynı şeyi yaşadığını okumak birazcık olsa teselli oldu bana. Bugün 10 aylık oldu. 15 gündür sürekli mız mız. Gece 10 kere falan kalkıyor. Yorgun ve uykusuzum.
Irem22 Happiness87 Kesinlikle herkes yazınca içim rahatladı benimde cocuğumun hastaladığında düşünmeye başlamıştım rabbim hepimize sabır versin inş hemen atlatırız bu durumu
Nazolii Happiness87 8. Ayda biz de böyle sorunlar yaşadık üzerine corona virüse yakalandı oğlum :( şuan 9. Aydayız düzeldik çok şükür . Uyutmak için hiç uğraşmıyorum kendi haline bırakıyorum , bir de şunu fark ettim 2 öğün ek gıda verdiğimde gece çok sık kalkıyordu. Şimdi 3 öğün yaptım ek gıdayı ve akşam 10 gibi yatıyor sabaha kadar kalkmıyor . Bi de öyle deneyin isterseniz . Gündüz de tek bi uyku uyuyor 1-2 saat o kadar.
GirayinAslisi Benim oğlum söyle canım 10 gunluk oldu bi tutturdun mu gidiyor o mizirdanma hali ve yapışık yaşıyoruz odadan çıksam direk peşime düşüyor ya ağlıyor ya geliyor gece uykusu o da ne bilmiyorum 😃🤷♀️ canları sagolsun yeter ki bu, günler de geçecek elbet
Irem22 GirayinAslisi Evet herkes de durum aynı gecicek inş ama bazen gerçekten insanın tahammülü olmuyor ağlaması hele daha cok üzüyor yardımcı olamıyormuşum gibi oluyor
Irem22 zeynepzeze O kadar iyi anlıyorum ki inanın bana o ağlıyor oturup ben ağlıyorum sonra ben ağlıyorum diye daha cok ağlıyor 😂 valalhi psikolojimiz bozuldu
Atikeemre14 Irem22 evet zor bır surec ama sabır lutfen onun sana senın ona ıhtıyacın var ınan bak onundekı gunlerdr hıc bır sey kalmıyacak annesı