Merhaba arkadaşlar, 52 günlük bebeğim var meme+mama şeklinde ilerliyoruz..
normalde günde 2-3 kez kaka yapardı ama bugün 3. gün hala kaka yapmadı ve çok huzursuz bu ara atak zamanı olduğu için mi yoksa kaka yapamadığı için mi bilemiyorum çok ağlıyor..
yarın doktora götüreyim diyorum sizin çözüm öneriniz var mı?