Eymeniko_ sonsuz17 biz en son 6ay aşısına gittik aşı kartına 9. Ay için tarih ve saat yazdılar. Sizin aşı takip kartınıza yazmadılar mı
Deletedmom413 sonsuz17 Unutmazlar daha olmadi verem de canli asiydi boyle demislerdi yine arayip cagirmislardi
GramPozitifBakteri sonsuz17 haydaaa yine mi 🙄 valla naptıkları belli değil ha canları sıkıldıkça bişeyler değiştiriyolar
pollyophelia Biz yaptırdık doktorumuza da sağlık ocağındaki hemşireye de sorduk kızamık salgını olduğu için yapılması gerekiyormuş yaptırdık bir yan etkisi de olmadı çok şükür
sonsuz17 GramPozitifBakteri benim Kaynanam sordu öyle demişler kizamik aşısı olduğu için acelesi yok virüs de var gitmemesi daha iyi