Gokbayes2018 Benim bebeğim de doğduktan sonra bir defa hastanede yıkandı, sonrasında göbek bağı düşene kadar yıkamayın dediler. Hatta puan göbek bağı düştü ama yukarıdan düştüğü için tam kurumadı, hala yıkayamadık. Almanya’da da sizin doktorunuzun dediği gibi göbek bağı düşene kadar yıkanmıyor.
Cildi kuruduğu için 2güne bir zeytinyağı ile yağlıyoruz.