Rengin Deletedmom_12 gecen gün duydum bir tanıdıkta olmuş kadin yaşlı bir dunya kronik rahatsızlığı var ve iyileşmiş. Gençsiniz atlatacaksiniz suan size bebeğinizin yanınızda olmaması daha dokunuyor farkindayim ama gececek kavuşacaksınız. Allah yardimciniz olsun gecmis olsun🙏❤
Deletedmom_12 Ruya55 Benim bebeğime başta test yapılmadı onada geçmesin diye beni hastaneye yatirdilar sonra eşim ve oğlumda test yapıldı sonuç pozitif :( Bende eve gelmek istedim zaten onlarda pozitif diye imza atıp çıktım daha fazla ayrı kalamazdim
Deletedmom_12 Cnsnhr Başlarda daha pozitif olduğunu bilmiyordum çok ağırdı canım yüksek ateş boğaz ağrısı acayip derecede kas ağrısı ayakta durmaya mecalim yoktu ama şuan daha iyiyim 🙏
Deletedmom_12 Minik0212 Yüksek ateş boğaz ağrısı acayip derecede kas ağrısı vardı başta canım ama şuan biraz öksürük ve nefes darlığı dışında iyiyim
Deletedmom_12 Gulseni Evet canım orası öyle babam teyzem kuzenim bize gelen herkese bulaşmış teyzemin durumu biraz kötü moralim ona bozuk düğünümüz vardı gelen herkese bulaşmış 😢