HeyArnold Ülkemiz hala saçma sapan işler peşinde…Kadınlar,çocuklar,hayvanlar bile değer görmüyor şu ülkede.
Özgecan,Helin,Münevver,Ceren,Hande
Cansel,Leyla,Eylül,Şule,Emine…daha bildiğim ama sayamadığım ve bilmediğim bir sürü kadın,kız var.Kaç genç gitti bu ülkenin kaç yarını kaç umudu öldürüldü hala devam ediyor ve bizim ülkemiz yok netflixti yok lgbt bireyleriydi onlarla uğraşıyor.Böyle devam ettikçe daha çok kadın,çocuk ve genç kızlarımız ölecek…Adalet yok,eşitlik yok..