Little_prince yapılan araştırmalara göre hiç doğum yapmamış kadınlarda bile sürekli emzirme ile (emzirmek yüksek dozda oksitosin salgılatır ki bu da süt salınımı arttırır) süt gelmekte. Hatta araştırma abartılarak erkeklerde de denenmiş ve sonuç çok enterasan bir şekilde aynı çıkmış.
Yani ister 5.ayında ol ister 15.ayında ol inanırsan (inanman hormonal düzeyi etkiler ve salınım artar) sütün olur.
Bu süreçte mamayı da eds (emzirme destek sistemi) ile verebilirsin.
Eds için görsel;
https://images.app.goo.gl/kMeWXPaJRbQaEAc87