Gokceninannesiiyim Huysuzanne ödeme aşamasında yazmasına rağmen parayı çekebilmiştim gidip bi sorun isterseniz
DuyguSentrk eslem_2020 benimde ödeme aşamasında görünüyorda acaba nereyi aramamız gerekiyor bunun için ?
Deletedmom0099 pttye mi yatıyor? benim ibanın kayıtlı diğer ödemelerin hepsi otomatik bankama geliyor ama 1 ay oldu bu gelmedi
Ecrinbzkrt Deletedmom14 ama benımkı yatmamıs ya kacıncıya sordurdum benımde ödeme aşamasında dıo cunku kendımde gıttım pttye hatta
_ahmetkader Huysuzanne 40.gunun sonuna geldiyseniz muhtemelen yatmıştır benimkide aynıydı gittiğimde hesabimdaydi pttden doğum prasi derseniz zaten direk veriyorlar
taaslankara Huysuzanne odeme asamasinda demek gidip cekebilirsiniz demek. Cektiginiz zaman odeme yapildi yazacak cunku…
Huysuzanne AtlasveYumi Çalışmadığım için sosyal yardımlardan alacağımi söylediler ve gidip başvurdum bekliyorum bakalım .
SinyorinA DuyguSentrk ben bulundugum yerdeki ptt yi aramıştım normalde bilgi vermiyorlarmis ama o zamanlar korona dan dolayi ortalik biraz karışıkti o yuzden bana bilgi vermislerdi
SinyorinA Huysuzanne ödeme aşamasında yazıyorken ben gidip sormustum ilk yatmamisti birkac hafta snra tekrar gidip sordum yatmişti 🤷♀️
Tuanamm34 Huysuzanne canım Allah askına kimse cevap vermiyor nereden bakıyoruz nereden başvuru yapıyoruz anlamadım e devlette bir şey çıkmıyor
Huysuzanne Tuanamm34 Ben çalışmadığım için sosyal yardımlardan başvuru yaptım . E-E-E-dete devlette de süt parası sorgulama var ordan bakıyorum .
eslem_2020 Tuanamm34 benim eşim baswurdu sgkya bya bi yerlere kağıt götürdüm dedi https://www.turkiye.gov.tr/acshb-dogum-yardimi-basvuru-sonucu-sorgulama ben burdan sorgulama ypyodu srekli odne aşamasında yazyodu bugün 444 1788 i aradım sordum yatmış dedilet