hifosunannesi Kızımın odası bizim odanın karşısı.6.ayda ayırdım kamera ile izliyorum.Normalde 1 kez maksimum 2 kez kalkar emer uyurdu.Diş dönemi olduğu için bazen sık kalkıyor ama uyandığı zaman ha sizin odanızda ha başka odada he halükarda zaten uyanmış oluyorsunuz🤷🏻♀️gündüz kendi odasında uyuyordu gece yanımızda beşiğinde.Uykusu hafif olduğu için ve biraz hareketli yattığı için odasını ayırıp montessori aldık.Şimdi daha rahat uyuyor.Diş çıkardığı için fazla kalkmasına rağmen yorucu olmuyor.Bazen sadece omzuma yatırıp pışpış ya da ninni ile uyutuyorum,çoğu zaman emiyor,zaten normalde de emerek uyuduğu için emzirmek problem olmadı.Dediğim gibi ha yanınızda ha başka odada uyku bölündümü zaten aynı hesap🌸