Arkadaşlar merhaba bebeğim 6 aylık ben 2 ay önce işe başladım öğle arası gelip emziriyorum en başından bugüne günde 1-2 kere sağıyorum ama sütüm az sanırım sizlerin kaç cc cıkıyor sütünüz.Bir arkadaşımla görüştüm işteyken iki poşeti sabah ve öğleden sonra olmak üzere tam doldurduğunu söyledi benim sütüm mü en başından beri az acaba yoksa sizlerinde mi doluyor.Çünkü bebeğim bir aydır hiç kilo almadı 100gram bile