Aynıyız bizde. 28 gunluk oglum. Perşembe doktora götürcem. Emzirirken hırıltı var. Bogazına kaçıo bu yüzden. Nazal burun damlası kullanıyoruz bide. Aspire de ediyorum. Ama korka korka cekemiyorum. Sizinde varmı hırıltı. Genizde balgam olur ya oyle sürekli emerken aglarken belli oluyor