Gokbayes2018 Arkadaslar 11 günlük bebeğim var. Kakası sakız kıvamında, üç dört gün önce kabak rendesi gibiydi tabiri caizse şimdi sakız gibi. Sizce normalmi.
Zeyyy Gokbayes2018 sadece anne sütü ile besleniyorsa anne sütü ile beslenen bebek kabız olmaz gün de 7 kaka - 7 gün de bir kaka normaldir. Doktorumun sözleri aynen bunlardı