Rabia_dd çok olmuş yazalı ama görünce yazmak istedim. ben ekimde hüseyin hocayla sezeryan doğum yaptım. kendi istegimdi sezeryan ama son ana kadar normal yapmam için ısrar etti. hatta ameliyat başlamadan önce artık sedyedeyken bile gel vazgeç normal dogur dedi. sağolsun ben aşırı memnun kaldım. sezeryan olmama rağmen çok çabuk iyileştim. normal doğum istiyor olsam yine de bu kadar ısrar eder miydu o konuda sizi yanıltmak istemem ama cok eli hafif biri. hamile kalmadan önce rahim filmimi çekmişti onda da hiç sıkıntı yaşamadım. sağlıklı doğumlar dilerim size.