Eymnelf merhaba.benim bebeğim epilepsiydi
Doģdukdan 4 aya kadar gunde en az 10-16 defa titredirdi kafasini vucudunu.doktor 6 ay once bakilamaz dedi.her defa videoya çekerdim ve ben bunalmistim artik….6 ayda evet hasta olduģu denildi.tedavi aldik.her gun titreme sayisi azalmaya basladi.iyilesiyordu.herseydem korkuyordu benim oglim
Mesela tvde ayı bile goeince aglardi.çıt ses gelen an hemen bagirardi korkardi.doktor epilepsi hastalari olan bebeklerde binlar oluyor dedi.neyse tedaviyi aldik.9 ay bitene kadar.sonra hiç yapmadi.her hfta her ihtimale kontrole goturyrdum.1 ay hiç yapmadi.11 aya taze geçiyorduk bakdum evet gene yapiyor.ama 2 haftadan bir yapa ya yapmaya.gunde 1 defa olir ya olmasin.doktor epilepsi deģil sadece çiş yaparken oluyor dedi artik.daha yapmiuor.yapsada yapma zamanlari 3 haftayi bile buliyor gunde 1 defa yapar yapsada.biz atlattik iyiyiz.şukur.ama korkmalari hayla var.hic bur tedavi almiyor şy an.insallah almaz.
BEN bu aylarda zorluklar çekdum baya.siz yasamazsaniz inşallah.dediģim yani,korkmayin.Sakin olun.bi olacagi varsa emin olun ki tedavisi de vardir.hayatta tek Òlüme çare yoktir.ben hyatin her zorluģunu tadmiş yemiş anneyim.Bana o bile zor geldiģi halde babasiz tek bakdim ogluma geceleri.Sabrla bekledim doktor artik iyidir deyecegi kelimleri.aylarca telefon bilgisayar tv akrabalar iş yerim arkadaslarim herkesi attim.kapandim kendime.nasil olcak diye.bi baktimki biz geçtik artik)zamanla oldu bitti gitti
HER nette gorduģunuz laflara inanmayin.belki o hastalik deģildir.belki normal beebe titremesidir.her bebekde oluyir zaten zamanla uze çikar.dikkata alin sadece.gunde 6 defadsn fazla yaparsa doktora goturun yapmazsa içinizi yara yapmayin derim.Hadi Hayirli Gunler🌹