CemileF Sütüm azaldığı için tekrardan mama vermeye başlıycam. Reflüsü için süte tickener ekliyordum. (Biberonla besleniyor) AR mama kullanmak istemiyorum ( besleyiciliği az diye okudum) hipp cambiotice tickener eklesem olur mu?